Usein Kysytyt Kysymykset

Olemme keränneet tänne yleisimmin esitettyjä kysymyksiämme, jotta voit saada apua nopeasti. Jos et löydä tarvitsemasi täältä, voit aina kääntyä asiakaspalvelumme puoleen osoitteessa shop@herobility.com.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi tai sen osan, ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian! Jos varastomme on jo ehtinyt käsitellä tilauksesi, sitä ei valitettavasti ole mahdollista peruuttaa. Sitten voit tehdä palautuksen. Kun palautus on rekisteröity, laskusi peruuntuu tai maksu hyvitetään käytetylle tilille.

Sinulla on täysi palautus- ja vaihtooikeus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta, mikäli pakkaus on ehjä ja palautetaan vahingoittumattomana. Peruuttamisoikeus ei koske alennettuun hintaan valmistettuja tuotteita.
Palautettaessa olet asiakkaana vastuussa palautuksen toimituskuluista. Huomaa, että se on lähetettävä yrityspaketina tai jos haluat lähettää sähköpostia osoitteeseen shop@herobility.com. Huomaa, että meillä ei ole mahdollisuutta lähettää palautuskuittia postitse. Summa vähennetään automaattisesti takaisin maksamiemme tavaroiden arvosta.

Jos teet ostoksia Ruotsin ulkopuolelta, maksat palautuksen tai vaihdon toimituskulut lukuun ottamatta virheellisiä toimituksia tai kuljetusta

Huomaa, että meillä ei ole mahdollisuutta noutaa pakettejavälittäjiltä, jos paketti menee välittäjälle, se palautetaan sinulle lähettäjänä
Palautuspaketti tulee toimittaa pakettivälittäjälle, sitä ei saa laittaa postilaatikkoon. Jos laitat palautuspakettisi postilaatikkoon, emme voi aloittaa tutkintaa/valitusta, jos paketti on vaurioitunut kuljetuksen aikana. Tällaisissa tapauksissa emme valitettavasti voi palauttaa tilauksen summaa sinulle.

Palauttaaksesi aloita lähettämällä sähköpostia osoitteeseen shop @ herobility. com johon kirjoitat palautuksen ja tilausnumerosi aiheriville ja kuvailet sitten, mitä haluat palauttaa. Kirjoita pakettiin tilausnumerosi, nimesi ja palautuksen syy ja palauta paketti osoitteeseen:

Smartshake AB
Järnmalmsgatan 2
721 32 Västerås

Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja kaikki on hyväksytty, rahat talletetaan tilillesi.

Muista noutaa pakettisi ajoissa. Mikäli paketti palaa meille lunastamattomana pakettina, pidätämme oikeuden laskuttaa sinulta 250 kruunun maksun kulujen ja hallintokulujen kattamiseksi.

Palautusten käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Kun palautus on rekisteröity, hyvitämme sinulle tai päivitämme laskusi. Lähetämme luonnollisesti myös vahvistussähköpostin, kun palautuksesi on rekisteröity.

Herobilityn kautta tilaaminen ja
maksaminen on turvallista ja helppoa. Tarjoamme Ruotsissa seuraavat maksutavat:

Klarna-maksu Klarna-suoramaksulla ja Osta
ensin, maksa myöhemmin -maksulla

Korttimaksu VISA-, MasterCard- tai
American Express -korteilla

PayPal

Ruotsin ulkopuolella maksuvaihtoehdot
ovat Stripe ja PayPal.

Jokaisesta valmiista ja hyväksytystä
tilauksesta luodaan automaattisesti tilausvahvistus. Jos et ole saanut tilausvahvistusta,
olet todennäköisesti antanut tilaamisen yhteydessä väärän sähköpostiosoitteen
tai tilausvahvistuksesi on lajiteltu automaattisesti roskapostikansioon.

Jos sinulla on alennuskoodi, jonka haluat
käyttää, syötä se kassalla ja napsauta Päivitä. Huomaa, että moniin koodeihimme
liittyy erityisiä aika- ja muita rajoituksia. Jos sinulla on kysyttävää
tietystä koodista, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa shop@herobility.com

Huom. Alennuskoodeja ei voi yhdistää tarjoushintoihin. Alennuskoodeja ei voi
yhdistää, eikä alennuskoodia voi lisätä jälkikäteen.

Lähetämme
pakettisi 1–3 arkipäivän kuluessa. Kampanjoiden ja alennusmyyntien aikana
käsittelyaika voi olla pidempi eli noin 4–6 päivää. Huomaathan, että
käsittelyaika ei ole sama kuin toimitusaika. Kun olemme käsitelleet tilauksen,
Bring/Fedex toimittaa tilauksen. Paketit toimitetaan lähimpään
toimituspisteeseen. Ruotsissa, Tanskassa ja Suomessa kaikki paketit
toimittaa Bring (1–3 arkipäivää, 4–6 arkipäivää
alennusmyyntien ja kampanjoiden yhteydessä). USA:n sisällä toimitusaika on
Fedexillä noin 2–6 päivää.

Toimitusvaihtoemme Ruotsin ulkopuolelle
löydät alta. Huomaathan, että toimitusajat Euroopan ulkopuolella saattavat
vaihdella.

FedEx Economy (3–6 päivää)
FedEx Priority (2–3 päivää)

Muista noutaa pakettisi ajoissa. Jos
pakettia ei ole noudettu ja se palautetaan meille, pidätämme oikeuden laskuttaa
149 kruunun (SEK) maksun kulujen kattamiseksi.

Pakettisi on normaalisti toimipisteessä 14 päivää ennen kuin se lähetetään takaisin varastollemme.

Samana päivänä kun tilaus lähetetään, asiakas saa sähköpostin toimitustiedot. Sähköpostissa on linkki paketin seurantaan, huomioi, että linkki alkaa toimia vasta kun paketti on saapunut postiin lajiteltavaksi. Jos paketti ei ole saapunut maksimikäsittelyajan + 2 päivän jälkeen, suosittelemme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme selvittää asian.

Jos teet valituksen tai ostos palautetaan, saat rahasi takaisin 10 päivän kuluessa päivästä, jolloin Herobility vastaanotti tuotteesi.

Ota meihin yhteyttä

Tämä sivu on suojattu reCATPCHA-tunnistuksella ja Googlen tietosuojakäytäntöjä ja käyttöehtoja sovelletaan.